вторник, 12 февраля 2013 г.

Tvångstanke....

Tvångstanke...
Det är du. Din röst, din doft, dina ögon...
Flyger till sjukhuset och är rädd att du är där.
Mörkret ute, inuti. Jag väntar...
Jag väntar på ditt brev i mitten av natten.

Upp och ner, upp och ner
Hela tiden som jag älskar dig.
Jag vill vara med dig bara i kort stund,
Men du vill inte det eller orkar inte.

Vad skall jag göra ensam utan dig?
Jag vill inte leva, vill inte andas.
Hur kunde det hända att vi träffades?
Varför, om vi kan inte vara tillsammans?

Min Lord, varför livet lekar med oss?
Vi är dina son och dotter.
Hjälp eller döda, snälla!
Jag orkar inte mer, jag står inte ut längre.

Jag hoppas att du mår bra nu.
Och jag tackar dig för den här kärleken!
Kärleken, som är bara min utan din.
Och that's all!...


Комментариев нет:

Отправить комментарий